JellyPages.com

Wednesday, May 25, 2011

Salam Sayang di Pagi Hari ^_^

Assalamualaikum sahabat-sahabat Nujma sekalian.Alhamdulillah ketemu lagi kita di hari bahagia ini.Rasanya Nujma lama tak post kat entri ni kan? Nujma harap sahabat-sahabat Nujma dalam sihat walafiat ya.Nujma tak ada apa lah nak post.Alhamdulillah hari ini Nujma sihat sangat-sangat dan baru je melepaskan rasa rindu pada Pencipta. ^_^ 


Nujma cuma nak berfikir dan merenung kisah-kisah lama Nujma.Muhasabah diri kita ni supaya kita berfikir dan boleh berubah ke arah yang lebih baik lagi.Insya-Allah =) Jangan menyangka diri kita ni dah penuh ilmu di dada,dah pandai bijaksana.Tetapi kita belajar dari pengalaman dan sentiasa bertanya bila kita tak faham atau tak ngerti.Jangan jadi bodoh sombong,itulah perkataan yang lembut kut bagi saya.Allah menghitung amalan kita setiap hari bukan pada paras rupa,harta,pangkat,kekayaan dan seumpamanya.Renung-renungkan ya sahabat-sahabat Nujma yang disayangi.


Cukup setakat tu Nujma beri nasihat ya.Sekarang Nujma nak cerita la sikit selepas Nujma habis SPM ni.Nujma duduk rumah ja,tolong mama.Biasalah jadi 'bibik' sementara walaupun tak suka perkataan tu.hahahaha.=D Tapi mama dan papa Nujma bagi upah tau,RM50 sebulan.Alhamdulillah,Nujma syukur sangat-sangat kerna diberi perhatian lagi.Thank You Allah ~ ya la,berbaloi la kan,memasak,lipat pakaian,ngemas rumah dan lain2..Dan lagi satu upah ngajar adik2..hikhik..suka2 =) Mengajar adik2 belajar,ya la kena lah sokong kan.. Ada adik2 yang mahu ambil UPSR,PMR & SPM . Semuanya periksa besar2..Hishh..Zaman saya dah berlalu.huu~


Semoga berjaya ya pada adik-adik kakak
AMIRUL AHMAD SYAFIQ
AHMAD MUNAWIR HAMDI
UMAIRA SAFIA

Kakak doakan yang terbaik.Insya-Allah ^_^ Jaga akhlak,jaga perasaan mama dan papa tau.hee~ Insya-Allah berjaya dunia dan akhirat. Aminnn =) 

Dan lagi satu,Insya-Allah kakak akan dapat belajar ke universiti kerajaan.hee~ Insya-Allah la ya . Tunjuk contoh pada adik-adik kakak. hee~ 

Insya-Allah bertemu lagi ya sahabat-sahabat ku.Maaf jika ada terlanjur bicara dan bermadah pujangga,itu semua adalah dari kesilapan saya dan yang baik  datangnya dari ALLAH. ^_^ 

Kita minum dulu..ZzzZzZassss !