JellyPages.com

Sunday, February 17, 2013

Crush Someone!

Amboi,pasai title ni laju je korang nak baca kan? emmm, i think i dah crush kat someone ni. Kat facebook la, dah lama saya crush kat dia ni. Haiihhh, macam mana x suka pada dia ni sbb suka kongsi status2 yg baik punya! And aku jatuh hati la kat dia, 1st time jatuh hati dalam facebook. Aduhaii, nujma! Kau ni xda kerja lain ke? Depan mata, xnak pulak suka kat orang tu. Al maklumlah, aku ni payah sikit nak suka kat seseorang, apalagi nak percaya sangat.. Ya Allah! Lagi lah tak. NO NO NO !! Jangan cari masalah,susah nanti. 

Anyway, aku berharap sangat suatu hari nanti aku akan bertemu dengan dia. InsyaAllah! :)
Setiap selesai solat, aku sering berdoa yang jodoh aku baik, beriman dan dapat terima diri aku ni seadanya!
'Allahumma Zukni Zaujan Sholehan'
macam tu la, sorry la xreti sangat nak translate Arab ke Malay ni. hahaha :D 


Haa, aku suka tengok Irma Hasmie ni. Ya Allah! SUngguh besar kekuasaanMu :)
Nak jodoh macam dia jugak. peace~


Awak, ingat ye! hehe :)  



InsyaAllah, Allah always in my heart <3 
saya tunggu awak, walaupun xkenal rupa awak. Harap kita akan berjumpa!


Ok,setakat tu je aku nak berdrama kat sini! :D 
Ya Allah, jika dia milikku Engkau satukanlah hati2 kami. Jika dia bukan milikku, redhakanlah
hati aku untuk menerima qada' dan qadarMu. AMinnn 





9 comments:

  1. Amin....mudah mudahan
    perkara yang baik apa salahnya di teruskan

    ReplyDelete
  2. Siapa? Siapa...?? In Shaa Allah.. Amat btuah bakal imam mu nt.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. InsyaALLAh, Allah dah aturkan semuanya.. hanya mampu berdoa

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kakak penah alami benda yang sama, dan cuma dia, doa kan akk ye :D

    ReplyDelete
  5. hahha dik nujma.. sape tu?? mai habaq kt kak ummu khair ni... nak taw jugak... :)
    insyaAllah... doa byk2.. doakn akak jugak ye... syg adik kak ni.. syg nujma fillah.... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. adess kak,malu lahh.. xyah la tau,sbb kak kenal die.. hee~ biarlah rahsia,.. cewahh~ :) sy sayang kak Ummu jugakk..

      Delete

Jari-jari ComeL