JellyPages.com

Friday, March 25, 2011

Antara Belajar dan Cinta

Huhuhu...Kenapa la belajar n cinta jd tjuk ya?Ermm,aku pon xtau knpe.hehehe..Sebenrnya aku dah pilih U yg aku minat n kos yg lyk aku ambiL..Keputusan aku korang nk tau,xderk la memuaskan tp ok la..Kdg2 kecewa jugak kan?Nak wat cm mne kan?Rezeki kite mne2 jewk... Haiih! Aku pasrah segalanya..Ok la kan? BM A ...Alhamdulillah,lyk aku dpt sijil ..hihihi =)

Emmm...Aku redh0 dah akan semua ketetapanNya..x mudah untuk aku trima..Tapi ,lme2 Ok la..hee~Tp,aku pnah t'pkir knape ya aku x pnah membhgiakan org tua aku.Never !! Bila mereka nasihat aku,harapan mereka sgt besar..Aku jadi nk menangis tp aku tahan air mata ni depan mereka...Aku tau aku salah.. Selama ni aku gagal mmbri hrpan mereka..

Hehehe.Ape2 pon aku da mohon matrik,maktab n U yg aQ suka..Nk tau ke U yg aku mohon?Ok la..UiAM,UM,UiTM,UNiSZA,UTM..hHEHEE...Anyway,korang nk tau x?huu~ nak tak?

Ok lar...Mlm td aku diingatkan ngan mama aku..Mama aku pesan lau nk belaja,belaja molek2 jgn nk sbok b'cinta..Huh! T'kjut aku... emmm,tp naseb baik..Bab aku ane ade pkwe ni...kikik ... BF ade la..hakhak..Ape BF2 ni?x suke aku..Anyway.,aku cme ade 'BOY FRIEND' iaitu kwn2 lelaki..haa..tu la sebabnye , aku ane ade pakwe..kuikui

Naa,disebabkan itu..Aku tnam tekad untk belaja sggoh2 pas nih..Insya-ALLah.. -*-

Ermm...Akan usaha sedaya upaya lpas nih.. =) 

Haa,yg tgah hangat b'cinta tu jgn la lebih2 ..  INGAT! Pelajaran penting..Bg ibu bapa kita bangga ngan kita sblom mereka meninggalkan kite... Ingtlah bhwa besar hrpan ibu bpa t'hdp ank2 die... Cinta tu lain crita.. Yg dikejar adlah CITA-CITA bukan CINTA .. Insya-Allah b'jya... 

 Cinta ALLAH lg hakiki kakak2 abg2 ..
INGAT!Jgn dilyn nfsu tu sgt..
kerna itu kemahuan dri sja
=)