JellyPages.com

Monday, March 28, 2011

Islam Hanya Pada Nama

Assalamualaikum...Tujuan saya ni buat entry ni bukan apa.. Agama kita yakni agama Islam makin mundur..Remaja-remaja sekarang hanya pandang enteng akan masalah ni..Masya-Allah! Apa nak jadi dengan generasi kini? Bertaubatlah kalian sementara pintu taubat masih terbuka..Allah Maha Pengampun.. =)


Kita sebagai hamba-Nya,tak faham dengan peraturan Allah..Tak yakin akan adanya Qada' n Qadar Allah..Tapi manusia di akhir zaman di lalai alpa ..Lupa ajaran Islam ,lupa melayu kita...Maaf jikalau sy menyentuh bab ni...Sy sensitif..Marah dengan generasi muda sekarang...Pandai bertudung tapi x sepenuhnya bertudung..Apa nak jadi?


Bertudung hanya mahu berfesyen la katakan..Ehmm....Saya tak suka..Benci2..Apatah lagi perempuan yang suka menunjuk-nunjuk..Eii,menyampahnya aku.... Perasan cantik la tu.. :P   Aku tak suka... Tolong jauhi aku..Tapi aku tak kesah..hihi
Ade yang pakai tudung jenis selendang tu,.Aku pon tak tau nk panggil apa...kikik ..SELENDANG la kut.. Emm,Aku tgok org pakai cantik jew..Tapi lau Aku jgn harap....B'belit2,mampos aku kang..hahaha... kikik... Jgn promote kat aku k..


hehee....Sory kak Maria.Pnjam pic..
sbgai model ja...
Emm...aQ x reti la pkai Shawl cm tu.... pkai tdg biasa jak

Hehehe....Macam-macam...tak ley byk2 sgt...Marah Kak Maria nnti aku curi gmbarnya tanpa mintak izin.. MAAF ya kak Maria,,!

Jom,Bangunkan Islam... Ayok! Promote ni..hahaha.... ALLAHUAKBAR!

OK.....Chau dulu.... Mau solat suda.. Jangan tangguh-tangguh solat tau abg2 kakak2 adik2.... hikhik... 

Salam......Saya Sayang kamu semua... Mmuahhhhh ... Mmuahhhh

Haa,1 more..1 more..... Doakan aku yg t'baek dlm sambung belajar nnti... Doakan aku dapt U tau..hahah...
Ok la..byk ckp plak aku ni.... Tata